Jobbhelg

Hejsan bloggen!

Min man är ute på äventyr och jag kom hem från jobb för en timme sen. Det var hemskt mycket att göra på jobb idag så tiden gick fort! SKÖNT!

Men efter 9 timmar i en miljö där det aldrig är tyst så är det skönt att inte behöva öppna munnen eller anstränga öronen.

Jag tror jag snart ska gå och lägga mig faktiskt. Jag är måttligt sliten i kroppen känner jag. Dessutom vill jag vakna tidigt imorgon så jag hinner träna och städa lite här hemma innan jag drar till jobb klockan 15.

BTW: en rolig sak...iallafall för mig! Igår vägde jag mig....jag gillar egentligen inte det här med vikt utan är mer för att mäta för det ger en mer rättvis bild men anyway....JAG HAR GÅTT NER 4KG på en månad! GÖTT TYCKER JAG!

Dock syns det inte på mig alls än men det är bara att kämpa på...jag känner mig mycket PIGGARE och GLADARE sen jag började träna igen vilket är VIKTIGAST!


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Duktig tjej :)

2011-03-20 @ 00:44:47
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0