irriterad!

Är fruktansvärt irriterad just nu! förstår inte poängen med att vi ska lämna in önskemål om hur vi kan jobba om de sedan skiter i det. Andra månaden i rad nu som jag blir schemalagd precis den helgen då jag specifikt sagt att jag inte kan jobba!

Skit störigt! Självklart förstår jag att man inte kan tillfredställa alla 90 pers som jobbar på mitt jobb men störigt för mig:P

Dock så brukar det vara ganska lätt att byta bort tider. Så det kommer nog lösa sig hoppas jag!

Till något annat nu då...Det är söndag idag...dagen efter årets melodifestival final. Jag är kanske inte helt nöjd med resultatet men jag tycker endå inte att det var helt för dåligt det som skedde. Detta kommer nog bli bra!

Idag händer typ ingenting. Vi är fortfarande nere i åsa och kommer vara så i några timmar till. Kommer nog inte göra något speciellt utan bara sitta o glo! Det är väl det söndagar är till för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0