irriterad

genomgående hela denna dagen har det känts som att jag pratat med en vägg. Jag blir så frustrerad av att bara få massa dumma glidningar tillbaka och mun mimande!

Jag är en vuxen människa, du är en vuxen människa börja bete dig som det med!

Man löser problem genom att prata om dem, inte genom att attackera andra och bete sig som att man var fem!

Jag har själv betett mig som du, jag har i princip varit som du! Jag vet hur det är! Du tror att jag inte har någon som helst erfarenhet av detta! Du tror helt fel! Jag vet allt. Jag förstår varför, jag förstår hur ocH när...JAG FÖRSTÅR ALLT!

Jag önskar så himla mycket att du inser vad du gör innan det är försent, att du är smartare än mig.

För jag insåg inte förrän det var försent, TVÅ av mina bästa vänner och många andra i min omgivning vände mig ryggen pågrund av mitt beteende. Jag förtjänade inget annat, det har jag insett nu! Jag har förstått att jag inte kan bete mig hur som helst oavsett vad det är som sker i min omgivning, hur jag mår innerst inne eller hur andra behandlar mig!

Jag önskar att du också fattar detta innan du står ensam kvar...för INGEN förtjänar att bli behandlad på det sättet som du väljer att behandla människor i din omgivning så fort något inte går eller är som du vill.

Snälla lilla vän, jag finns här för dig, jag vill dig bara väl, inte sätta dig i skiten. Jag förstår dig!

Det finns ett jävligt enkelt citat som alla borde leva efter: Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Tyvärr verkar vissa ha missuppfattat detta och tror att det lyder som följer "behandla andra så som du själv blir behandlad"

Hämnd är inte rätta sättet att ta tag i orättvissor eller problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0