En erfarenhet rikare

Det som skedde i Tisdags var det mest känslosamma jag någonsin varit med om. Det gjorde ont i mig, det gjorde ont i alla som var där, det var extremt jobbigt men det var så vackert.

Platsen min gammelfarmor nu har fått sin sista vila på är ett av de vackraste ställena jag varit på och det glädjer mig!
Att se solen reflektera i havet som sedan lyser över kyrkogården var så fint, stillsamt och rofyllt.

Jag kommer se tillbaka på dagen med ett leende på läpparna och en sorg i hjärtat. Ett leende på läpparna för att jag minns hennes livsglädje och fina ögon och med sorg i hjärtat för att begravningen gör döden verklig. Hon finns verkligen inte längre, men jag tror hon har det bra där hon är.

Den här händelsen gjorde verkligen mig en erfarenhet rikare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0