dags att börja om på nytt...

För er som inte vet så har jag haft en riktigt jobbig månad hela februari (början på mars) men förra veckan börja jag känna att jag orkar med livet igen!

Sååå.... därför slutade jag även att dricka läsk igen,,,så nu har jag varit läskfri i 9dagar! Imorgon ska jag även börja träna igen, Känns jävligt skönt måste jag säga!

Så imorgon kl 06,50 är det jag som går upp och drar mig till gymmet! 50 min powerwalk står på schemat! På eftermiddagen efter skolan så kör jag ett styrkepass!

Denna veckan kommer förövrigt bestå av skola imorgon och sen är jag i princip ledig..har en eximinationsuppgift at skriva som skalll in på fredag men den är jag snart klar med så känns skönt...så hoppas på att de ringer från jobb så jag får jobba lite!

Nu ska jag avsluta denna kväll med lite bigbrother sen är det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0