Dag 3 och jag har redan tröttnat!

Jag är som sagt hemma i Malmö nu. Jag har varit hemma sen i fredags och redan igår började jag så småt känna en liten irritation på mina föräldrar.

Idag växte sig denna irritation väldigt mycket! Och just nu är den enormt stor!

Jag älskar mina föräldrar över allt annat, misstolka mig inte men de är så fruktansvärt irriterande ibland!

Det jag stör mig på är hur de fortfarande tror att jag är 12, de tjatar och tjatar och tjatar! VAFAN LÄGG NER!

AHHHH undra hur detta kommer sluta...jag kommer få ett utbrott snart! Louise ala 15-ÅRING! blir nog kul!

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Haha men du kanske bevisar varje gång du får dina utbrott att du inte är vuxen? ;) Tänk på de, dina föräldrar är nog inte helt dumma ändå;)

Själv vill jag bara åka hem till mamma o barnen igen!! Hatar Göteborg just nu! Känner bara grym ångest inför att åka hem:(

2011-03-06 @ 22:09:14
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Postat av: Louise

Men lilla Mia! Jag är vuxen! Jag klarar mig BRA utan mina föräldrar, dom som inte inser att jag faktiskt inte är 12 längre. Jag hade aldrig klarat av att flytta hem igen ALDRIG!

2011-03-09 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0