what a weekend!

hej hej!

Måste bara säga att helgen varit heeeelt underbar!

Åkte ju som sagt ner till Malmö på midsommarafton, kom till Malmö vid 3 o då blev det pölse till lunch med mamma och pappa! därefter raka vägen in i duschen och göra sig iordning för kvällens midsommarfirande...Var hemma hos några barndomskompisar och det blev en riktigt parkväll:) roligt som bara den var det och oerhört god mat!



På lördagen var jag och Andreas på en outlet nere i Svedala där Andreas passade på att shoppa en hel del.

På eftermiddagenkom mormor och morfar hem till oss och då fikade vi och spelade yatzy...Morfar vann och jag kom sist...precis som vanligt alltså:P

På kvällen åkte vi hem till My och Dennis och jag fick bebisgosa med Malte som har blivit så STOR och så DUKTIG!

Han vissade mig (eller My visade ju) att han kunde sitta själv, han sprang runt i gåstolen som en galning och han åt riktig mat:)

Min lille underbara gudson som jag är så stolt över (stolt över hans föräldrar med som gör ett helt underbart jobb:D:D, mina förebilder)!



På söndagen var vi uppe tidigt och jag gjorde frukost åt mina föräldrar så vi fick chans att träffas lite innan vi skulle åke, halv 10 var vi ute på vägen  och åkte till Ullared!

Som vi shoppade! MEN SÅ MYCKET FOLK! massa kö!

Skulle varit på kalas kl tre ute på hönö, var där 4...fint folk kommer sent,eller vad det heter:P

Andreas systerdotter Carolina fyller 15 idag så det var kalas för henne:)

Av oss fick hon en påse med massa godsaker som man förbukar en hel del av i den åldern, hårinpacning, ansiktsmasker och annat smått och gott. Även ett armband som min mamma gjort:)

efter kalaset svängde vi förbi Andreas systers butik och shoppade loss! Jag blev två tröjor rikare och Andreas blev en tröja rikare!

Väl hemma var det en film och soffmys som gällde!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0