Tisdag!

Godmorgon!

Igår jobbade jag 11-20, Tog med mig träningskläder till jobb för tanken var att jag skulle springa hem därifrån sen...Men när jag slutade 20.00 stod temperaturvisaren på stadiga 30 grader fortfarande, varmt alltså!

Jag gjorde ett tapert försök men kom inte mer än MAX 300 meter innan jag typ dog av utmattning, så jag gick hela vägen hem istället.

Imorse var jag dock taper och gick upp i tid och tog mig till gymmet. Så jäkla varmt var det även där, dålig ventilation kanske?

Nu ska jag alldelels strax äta lite frukost innan jag beger mig till jobb, 11-20 idag med!

Imorgon är jag ledig så jag hoppas vädret håller i sig så jag får en chans att njuta lite innan jag jobbar fredag-söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0