mysdag!

Som jag redan skrivit innan så vaknade jag på ett jävulskt humör och ställde därför in alla dagens planer. Satt typ och kollade in i en väg i tre timmar och bara stirrade, när klockan slog ett däckade jag totalt!

Sov en timme och vaknade sedan upp på, inte ett bra humör men iallafall bättre!...Flyttade ut i solen på balkongen och tog med mig ett iskallt glas cola och Bingos bok. Jag sträckläste den och vände på fläsket en gång i halvtimmen! 2 timmar senare var boken utläst! De två timmarna var precis vad jag behöve! JAG JAG OCH BARA JAG! ingen som störde ingen som pratade med mig, bara jag och en bok i SOLEN! Helt enkelt en riktig MYSDAG bara jag själv!

Tog ett glas med Mia sen på balkongen innan hennes helggäster anlände:)

Så nu blir det bara jag och Andreas hemma i lägenheten i helgen, MYS!

Imorgon är det jobb igen, men innan det ska jag tvätta och träna!

Nu väntar jag bara på att Andreas skall komma hem så jag kan pussa på honom lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0