Måndag!

Vad har hänt idag då?

Jo nu ska ni får höra...

Jag började dagen med en riktigt gooo sovmorgon...låg och drog mig ända till 10.30...Då gick jag upp och städade lägenheten lite slarvigt...efter det åt jag frukost...sen gick jag och tränade ...SKÖNT SOM FAAAANNN

Intog sedan balkongläge en timme och snacka lite skit med Mia.

Efter det gjorde jag mig iordning och åkte in till Liseberg. Var meningen att vi skulle gå på lotta på liseberg idag, precis som förra veckan....men det var sååååå mycket mer folk idag så vi pallade inte med läget

Så jag och hanna stack hem till mig och Andreas istället och hängde på balkongen! GÖTT!

Bjuder på lite bilder från förra veckan istället




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0