Längesen...

jag skrev något...men idag är det dagen innan en stor tenta så då finns det ju alltid tid för att skriva lite.

Jag vill bara att alla ska veta att jag mår något så fruktansvärt bra! Livet leker verkligen! Eller om jag ska vara ärlig så är jag extremt stressad över en del grejer som sker den närmsta veckan..däribland tentan imorgon och sedan Andreas student på tisdag där en hel del skall fixas... JAG HAR INTE ENS KÖPT EN PRESENT! dessutom har jag två klänningar att välja mellan som jag köpt från nelly...den ena är alldelles för kort för att jag skall känna mig bekväm i den barbent, den andra känns genomskinlig så skall jag ha den så måste jag köpa något att ha under och när skall jag ha tid med det?

Imorgon är det som sagt tenta och sen åker jag och Andreas ner till Malmö för studentfirande på fredagskvällen. Lördag blir det först frisörbesök för oss båda två, jääävligt  behövande. På eftermiddagen blir det släktträff på landet! Söndagen blir det att åka hem tidigt för att hjälpa till att förbereda Andreas student hemma hos hans föräldrar. När skall jag ha tid och träffa mina vänner som jag saknar sååååå mycket?

Tur så träffar jag My på studenten på fredagskvällen, hade jag inte gjort det så vet jag inte vad jag hade tagit mig till! som jag saknar henne!

Annars så händer inte så mycket här i Göteborg... Jag jobbar heltid nu på donken över sommaren och det funkar jätte bra, är skönt att inte ha skolan också att tänka på så det känns faktiskt nästan som semester...hihi..

Min chef frågade mig i helgen hur jag egentligen orkar med både skolan och jobb...

Då slog det mig faktiskt...FAN VAD JAG ÄR GRYM!
Jag har jobbat mellan 70-100 timmar i månaden sen i julas, dessutom har jag gått i skolan på heltid och det är inte så att jag har presterat dåligt....jag har fan fått HÖGSTA BETYG på ALLT jag har gjort och lämnat in!

DESSUTOM så har jag hunnit njuta av livet och verkligen LEVT! jag har inte gått runt och oroat mig över saker jag ändå inte kan påverka, utan jag har bara varit lycklig!

Jag skall vara stolt över mig själv!

Bjuder på en bild på världens godaste morotskaka som jag typ levde på förra veckan! hihi!





Kommentarer
Postat av: Mia

U go Girl!!

2011-06-09 @ 22:32:43
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0