Irritation!

Vad är det för fel på min sambo frågar jag mig idag???!!!

Klart jag förstår att när man kommer hem från jobb så vill man bara ta det lungt, helst ligga i soffan hela kvällen, men livet funkar inte riktigt så när man har valt att flytta hemifrån!

Jag har jobbat hela natten och möter andreas nere på parkeringen när han är påväg mot jobb, jag va så glad över att se hans fina ansikte efter ett rent helvete på jobb hela natten. Får en puss och går sedan upp i lägenheten,lugn, harmonisk och känner mig riktigt lycklig som har andreas!

Vad möts jag av? maten från gårdagen som vi ätit står fortfarande på bordet, filskål och FILEN fortfaranade framme...Tvätten som jag tvättade igår men ej hann vika och lägga in i skåpen låg fortfarande där jag la den...KAOS, KUL????

Vad är problemet liksom? Det är inte bara jag som skall behöva spendera min lediga tid med att plocka,städa och tvätta! Vi bor båda två här...lite hjälp kanske???

SÅÅÅ efter en timme på gymmet imorse så har jag spenderat dagen med att plocka undan sakerna från igår och vikt tvätten......woho silken rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0