torsdag var det här!

jag var som sagt ledig måndag och tisdag och det var två helt underbara dagar! Speciellt tisdagen som jag spenderade ute på HÖNÖ med strålande solsken. Jag åkte dit med Hanna och vi badade och solade. Solade så mycket att jag på kvällen var väldigt väldigt bränd!

Nu har jag jobbat i två dagar 10.30-19, skönt att för en gångs skull jobba dag pass! men ärligt talat passar natt mig bättre! Känns tråkigt att det enda man gör när man slutat jobba är att gå hem och laga mat, plocka lite och kolla på tv:(
När jag jobbar natt har jag ju hela dagarna på mig att göra saker!

Nu är det tre dagar kvar innan jag har en dags ledighet. Tre dagar med dags pass:(

Imorgon efter jobb blir det dock lite roligheter:) Jag och Mia skall laga god mat och dricka gott och ha en riktig tjejkväll!
INGA KILLAR TILLLÅTNA:D


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

WIIHUU!! :D: :D

2011-07-07 @ 21:48:48
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0