tisdag och uttråkad

Efter läkarbesöket i måndags så har jag bara legat i sängen och sen lite i soffan och sen lite i sängen till. Jag har fått en mindre hjärnskakning, därav mitt illamående, yrsel och min huvudvärk.

SÅÅÅ sen i torsdags har jag typ legat här hemma, man kan väl säga att jag är lagom uttråkad nu.
Va så uttråkad så jag klippte isönder ett par gamla jeans...så nu har jag ett par snygga jeansshorts:D GÖÖÖTT där sparade jag några hundra på att köpa ett par sådana.

Ska alldelles strax börja packa inför imorgon, som jag längtar ska ni veta!

Mamma har avslöjat för mig vad vi ska äta imorgon, detta gör att jag längtar ännu mer! Lax med en bädd av rosépeppar och purjolök, cremé fraiche sås och nypotatis! FAN VA GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0