söndagens trötthet smyger sig på...

Efter att ha jobbat sen i onsdags känner jag mig måttligt sliten idag. Jag skulle varit ledig imorgon men får hoppa in extra då någon blev sjuk, så jobbar frukost imorgon med, blir totalt 10 dagar med 9 timmars pass i rad innan ledigheten nästa lördag. Nästa måndag påbörjar jag mina tre sista dagar innan jag har semester!

JA ni hörde rätt! skulle egentligen inte påbörja min semester förrän den 23:e juli men jag lyckades byta bort min tid den 22:e och den 21:e är jag ledig! Så efter jobb den 20:e åker jag ner till Malmö och tar 11 dagars välbehövlig semester!
Då ska jag verkligen NJUTA av att vara hemma! Ingen stress med att hinna träffa alla man vill träffa! Det finns massor av tid till det! Njuta av att bara kunna vara!

Tisdag-fredag denna veckan jobbar jag natt så det blir nog soft hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0