snott av Mialicious!

Du heter: Louise
Smeknamn: Loppan

Låt som när du är ledsen sörjer till: allt kärlekstrams av sonja alden och shirley clamp

Beroende av: GOD MAT!

Vad får du oftast komplimanger för?

Hur imponerar man på dig? genom att vara en driven människa med båda fötterna på jorden
Brukar du skratta för dig själv? Självklart :D

Var bor du? Göteborg

Trivs du där? Ja utan tvekan!

Hur svarar du i mobilen? Hallå

Vem ringde du senast? Andreas

Antal timmar sömn inatt: 10h

Sov du ensam: nej, Andreas tog plats

Brukar du komma i tid: Till viktiga saker som t.ex. jobb alltid, annars typ aldrig.
Hur känner du dig nu: Jävligt lycklig!

Vanligaste färg på dina kläder: svart/vitt

Vad tycker du om fötter: har haft en väldigt fotfobi som jag jobbar med för att förbättra.

Vad saknar du: Alla mina vänner och min familj i Malmö! Speciellt min My!

Hade du en bra kväll igår: Oh ja :)

Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-00

Är du blyg? Ja, men har blivit bättre och bättre ju äldre jag blir!
Sysslar du med någon idrott: någon idrott nej, men jag tränar:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: chillat, kollat brudar!

Är du nöjd med ditt liv: Nej! Finns mycket jag vill uppnå innan jag blir nöjd, men jag är en bra bit på vägen!

Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Jobb, sen favoritfredag med MIA:D

Vad är det värsta du vet? lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap? JA:D

Vad är det finaste du fått? Jag har fått mycket fint, men det finaste jag fått är alla mina vänner!
En speciell dag du minns: 25 april 2009! Min 20 årsdag firades med go mat, gott att dricka och fina vänner! Dessutom blev Andreas min!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: My!
När grät du senast: typ en månad sen kanske:)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lösa mina studielån, sluta ta studielån och spara resten till ett framtida hus

Vill du gifta dig: JA!
Vill du ha barn: JA!

Är du musikalisk? NEJ

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten! men annars vin, rött vin, vitt vin, rosé allt går ner!

Bor dina föräldrar tillsammans:  JA! mina största förebilder, 26 år som gifta!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0