SJUK

Livet suger riktigt hårt just nu. Jag är sjuk, precis lagom till helgen:(

Allt började väl egentligen för två dagar sen då jag började känna mig väldigt sliten, väldigt väldigt sliten.
Igår på jobb gick allt bara utför. Yrsel, illamående och en huvudvärk som heter duga. Vid halv 2 gick det inte längre och jag spydde. Andreas var snäll och kom och hämtade mig. Väl hemma spenderade jag en del tid med att kasta upp ännu mer, tills magen var helt tom.

Gick och la mig och vaknade med världens feber så då ringde jag jobb och sjukanmälde mig idag. Sånt jävla skit! Sista dagen och sen skulle jag ha en ledig helg, så blir jag sjuk! Kul att spendera min lediga helg som sjuk:(

Aja är väl kroppens sätt att säga ifrån att det har blivit för mycket den senaste tiden. Jobba 9 dagar varav många nätter i rad och snitta 5 timmars sömn funkar inte på mig.

Sååå idag ska jag bara ta det lugnt, sova mycket och bara chilla! Sitter just nu och dricker en kopp te made by mialicious, äter lakris och kollar unga mödrar.

För kvällen så ser jag fram emot att hyra en film kanske och försöka få i mig lite mat


Dessutom så har min lilla blåtira vid tinningen förvandlats till en rejäl blåtira över hela ögat...KUL"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0