SJUK fortfarande

började min morgon lite över 8 med att spy några vändor på toaletten, riktigt mysigt. Tog två alvedon och däckade totalt. Vaknade lite innan 1 och mådde mycket bättre.

Det är väl så..efter man har spytt mår man oftast bättre:S...

Jag känner mig fortfarande hängig, öronen gör ont, näsan rinner, huvudet värker men allt går åt rätt håll.

Idag kommer det alltså inte hända så mycket i detta hushållet. Jag tänker spendera min dag på balkongen och få lite sol fast jag är sjuk.

Andreas ska ut ikväll, ovanligt? Han går alltid ut, jag jobbar alltid eller som nu blir sjuk! KUL LIV

Mia ska nog också ut ikväll så jag blir ensam...fast det kan väl vara skönt ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0