kvällen är här

Oh gud va jag har det gött just nu!

Mia har gått, Andreas håller på o göra sig iordning för utgång och buffy och jag sitter och myser i soffan framför so you think you can dance.

Kollade schemat för augusti och september precis!

Asså jag blir så himla glad! Visst Augusti kommer bli en tuff månad utan många dagars ledigt men vafan gör det om hundra år!

Sen september så blev schemat helt perfekt! Blir så glad över att mina chefer verkligen lyssnar på mina önskemål!

Jobbar bara två helger och då jobbar jag frukost dvs. 06-15 de helger då jag är ledig så är jag även ledig på fredagen innan helgen och måndagen efter helgen så blir 4 dagars sammanhängande ledigt vilket gör allt så himla smidigare om jag känner för att åka hem någon helg!

Annars jobbar jag många vardagar men börjr aldrig tidigare än 14 och slutar aldrig senare än 23!  Kommer alltså finnas gått om tid till skolan med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0