Helgen!

Helgen är över och jag påbörjar min tvådagars ledighet nu:)

Jag jobbade som sagt hela helgen men hann trots det med lite roligheter!

I fredags efter jobb åkte vi ner till Åsa, såg film och bara mös!

På lördagen chillade vi, var hos Andreas kompis en stund och sen på kvällen var det bryggfest nere vid bryggan, det var mysigt, var där dock inte alls länge bara åt eftersom jag skulle åka iväg och jobba.

Fick låna en bil och körde till jobb...Så när jag slutade kl 06 i söndags morse så körde jag tillbaka till Åsa.. åt frukost med de som precis gått upp och gick sedan och la mig och sov några timmar. Vid 12 var jag uppe igen och då var det fotboll som gällde! var himla kul att se!

Efter det gick vi och badade! väldigt kallt men skönt som bara den!

Åkte hem till göteborg igen på kvällskvisten och sedan åkte jag till jobb. Sex i morse slutade jag och åkte direkt hem och däckade!

12 var jag uppe idag igen, och nu ska jag åka in till stan och träna  med Hanna den fina!

Efter det vet jag inte riktigt vad vi skall göra, får se helt enkelt:P

Imorgon MÅSTE det vara fint väder! då ska vi på utflykt:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0