12/7- Tisdag!

OOOOHHH VILKEN SKÖN DAG!

Efter lite kaos imorse stack Andreas iväg och träffade en kompis och jag NJÖT av lugnet! Ingen hemma bara JAG!

Kollade på massa avsnitt av unga mödrar på web tv, gick och tränade, dammsugade och tog det så jävla lugnt!

Nu har jag tagit en liten powernap och taggar inför jobb inatt. Detta blir min sjätte dag i rad som jag jobbar. Kommer att jobba 10 dagar innan jag får lite ledigt, men får skylla mig själv eftersom jag gick in och jobbade på min lediga dag igår då någon hade blivit sjuk.

Jag räknar ner nu...7 arbetspass kvar innan jag tar semester, något jag verkligen behöver!


Längtar sååå efter malmö, efter mina föräldrar och mina vänner! Har beställt en riktig gooo firar middag av min mamma då jag kommer ner nästa onsdag, självklart med något gott vin!


Längtar extra  mycket på att få komma hem och kunna gå ut och springa varje morgon och tvingas stanna av tåget då bommarna går ner och bara andas in den friska luften och verkligen känna att jag är HEMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0