Värk

Jag har jobbat idag med 06-15. Märks att jag inte längre är van vid att jobba såna pass och definitivt inte att gå upp så tidigt. Min kropp värker av att haft stått upp 9 timmar, 2 dagar i rad. Det känns som att mina ben krampar!

Det här är dock ingen ny känsla för mig eftersom det är samma sak varje gång jag inte jobbat på länge och jag går på ett nytt pass. På grund av detta så har jag bestämt mig för att köra en väldigt chill kväll. Andreas ville ut, så han drar nog ut ikväll så blir väl ensam. Ändå skönt för då slipper jag få dåligt samvete för att jag är ett dåligt sällskap som kommer slockna runt klockan 22.

Till något annat då så kan jag ju säga att på grund av min värk i benen och hur trött jag är så kan jag ju säga att humöret är i botten och därför är sötsuget väldigt högt!

Jag är skit sugen på läsk, hade så gärna velat ta mig ett iskallt glas cola, men ack nej jag har klarat mig i 28 dagar utan läsk och jag vill inte fastna i det där beroendet igen.

 

Men lite godis borde jag kanske unna mig och en pizza? Vi får se om jag orkar gå till affären, Synd att inte gotteboet ligger här, eller tur kanske för annars hade jag varit stamkund där!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0