tillbaka i gbg

Efter en helt underbar helg i Malmö är jag nu tillbaka i göteborg. Tänkte berätta om dagen lite senare när jag har mer tid. Nu tänkte jag bara skriva lite snabbt om dagens planer.

Jag är ledig idag och håller därför på att tvätta. De första två maskinerna ligger i och jag väntar på att de ska bli färdiga. Hade tänkt städa sen så att allt är snyggt och fint tills Andreas kommer hem. Sen ska jag gå och träna och köra lite extra kondition idag eftersom jag inte tränat på hela helgen. Sen ska jag handla och fylla kylskåpet md goa saker.

Det var nog alla planer för denna dagen... Alltså väldigt chill!

Jag var så himla glad för detta schemat jag har nu när jag fick det eftersom jag ska vara ledig så mycket...men vafan jag är redan uttråkad! Jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att jobba mer nu denna perioden så att jag får något att göra och dessutom tjäna lite extra cash vilket verkligen behövs eftersom det kommer bli en väldigt tuff vår med mycket som händer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0