söndag var det här!

Okej nu var det alltså söndag. Jag har sovit som en gud inatt tillskillnad från förra natten då jag låg uppe och vred mig hela natten eftersom jag var så spänd,lycklig, glad, orolig inför Mys förslossning:D

På schemat idag så står det nog IKEA. Måste köpa nya lampskärmar så vi får bort julstjärnorna ur fönstrena.
Dock så ska jag bege mig till gymmet först och springa lite, SOM JAG HAR LÄNGTAT!

På tal om träning och kost och hälsa o sådär så vill jag bara stolt säga att jag har gått ner 4 kilo sen nyår! Då undrar ni kanske hur jag har lyckats med det? Jo mina kära vänner det enda jag har gjort är att sluta dricka läsk! Helt sanslöst tycker jag! Jag har inte tränat en enda gång eftersom jag har varit i Malmö, jag har inte heller ätit mindre än vad jag brukar eller slutat med godis eller sånt. Jag älskar mat och jag älskar gott gott därför kan jag inte sluta med sånt, bara slutat dricka läsk!

Men nu är det alltså dags för gymmet igen! Jag har bestämt mig att jag verkligen skall försöka träna nu varje vardag innan skolan på måndag,tisdag och onsdagar och sedan på eftermiddagarna på torsdag och fredag tillsammans med Andreas. Jag ska inte träna med målet att gå ner i vikt utan med målet av att känna mig mer pigg och att jag ska bli starkare i kroppen och klart att jag vill att det ska försvinna några cm på vissa ställen utav min kropp, men alltså ingen fokus på vikten. Jag MÅR BRA utav träning därför SKA jag ta mig tid till att träna oavsett vad.

Däremot har jag ett mål som har med kroppen att göra, dock inte med vikten utan med utseendet av kroppen. Det är drygt 2-3 månader tills Malte skall döpas. På hans dopdag skall jag se friskare,sundare och mer fastare ut än någonsin tidigare. Det är mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0