slut i rutan...

Kvällen är här och jag tar det lungt. Träningen gick bra, jag kör mitt bästa och ser små små framsteg för varje dag som går....Jag är definitivt inte där jag en gång var...långt ifrån där...men jag jobbar på det. Om man ser till att jag för drygt 2 år sen (shit va tiden går fort!) körde 20 min cykling som uppvärmning följt av 30 min styrka för att avsluta med 40 min kondition ( löpband eller crosstrainer) i princip varje dag, till att idag köra 20 min cykling 15 min styrka och 10 min löpning 10 min powerwalking så förstår ni skillnaden, Men jag tänker inte ge upp!

I övrigt så gjorde jag en god korvstroganoff idag, gjorde extra mycket så att jag kunde frysa in o ha lite matlådor till skolan.

Konstigt nog så har jag inga planer för imorgon...GÖTT! Dock måste jag nog plugga lite lite:P... En bok att läsa har jag o sen måste jag skriva lite. USCH! Kanske blir bio?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0