Pizza eller carbonara?

Guuud är helt slut!

Körde ett hårt pass på gymmet precis och har nu tagit en lång dusch! Försöker bestämma mig vad jag ska äta idag. Andreas är i stan och träffar någon kompis så jag är själv ikväll igen...Idag är det dock skönt att vara själv!

Så tillbaka till maten. Antingen blir det pasta carbonara eller så blir det pizza. Jag är sjukt sugen på pizza men sen samtidigt vet jag att jag ska jobba de närmsta fyra dagarna och då lär det bli en jävla massa snabbmat. Men sen samtidigt JAG är värd en pizza...men det är långt till affären och det är svinkallt ute.

Jag tror nog jag tar carbonara iallafall.

Annars så händer ingenting idag. Jag börjar jobba 06 imorgon så ska i säng tidigt ikväll det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0