Nu var det kväll igen!

Jag sitter här i soffan igen och det är kväll. Jag har tagit mig igenom denna dagen också! Känns gött!

Träningen börjar kännas i benen, eller är det jobb passet som börjar kännas. Märks att det var länge sen man stod upp konstant i 7 timmar:P

Jag tvättade som sagt imorse och sen drog jag till gymmet för att sedan åka till jobb! Var sjukt seeegt att jobba. Tiden gick så långsamt, fattar inte det...dessutom var man ju själv lite seg i allt, även om det sitter i ryggraden.

Ska snart bege mig i säng, jag är så himla trött asså! Ska upp tidigt imorgon och träna för att sedan åka till skolan, skall gå till biblioteket och leta efter lite böcker jag behöver till kursen och sen ska jag plugga lite hade jag tänkt!

Jag mår så bra nu på något sätt. Mycket som har lagt sig på rätt plats eller hur man nu skall uttrycka det. Jag tycker det är skönt att vara hemma helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0