Nu blir det träning:D

Kom precis hem från Mia och har satt i mig ett äpple, tagit på mig träningskläderna och skall alldelles strax bege mig till gymmet!


På tal om något helt annat...blev så glad idag när jag loggade in på den sidan där jag får mitt jobbschema och såg att där fanns massa lediga tider så nu blir det jobb både torsdag, fredag, lördag och söndag! Dessutom fick jag schemat klart för nästa månad och jag ska bara jobba en helg! Riktigt gott! + 3 vardagskvällar. Inte så mycket men bättre än hur det var denna månaden när jag var schemalagd noll dagar. Dessutom hoppas jag bli inringd en hel del. Vill spara en massa pengar så jag kan unna mig en semester för en gåns skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0