mina mått

Förra veckans resultat

bröst:91cm
midja:74 cm
Höft:97cm
lår:62cm
armar:31cm

Denna veckans resultat

bröst: 91 cm
midja: 72cm
höft: 96 cm
lår:61cm
armar:31 cm

Kommentar:det går säkert men sakta framåt. Jag är nöjd med veckans fyra första dagar sen hamnade jag i skitet pågrund av jobb. Jag var trött och sliten så det blev ingen träning i helgen och dessutom drack jag mitt första glass cola på en månad bara pågrund av huvudvärk,trötthet och grinighet.

Men nu är det ny vecka och nya tag.  Ska försöka hålla mig på banan bättre denna vecka. Ingen läsk mer träning! Dock blir det ingen träning idag eftersom jag blev inringd och ska jobba några timmar istället, men maten ska jag fixa iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0