Min helg

Fredag: åkte till Malmö kl 14.00 var framme kl 17.00 o mamma hämtade mig och Andreas på Centralen. Var bara hemma hos mina föräldrar och gjorde ingenting, skönt!

Lördag: Helgens höjdpunkt inträffade! Jag och Andreas åkte till My och Dennis för att hälsa på den vackraste lilla krabbat jag någonsin sett! Malte! Han var så fin och så liten och helt perfekt! Det var kärlek vid första ögonkastet och det ska bli så KUL att få vara en del av hans liv och se honom växa upp! Tog så fin fina bilder på honom!

Jag längtar sååååå tills jag själv blir mamma!

Söndag: Åkte till Varberg med tåg tidigt på morgonen, åkte dårifrån med bil till Ullared och handla lite smått och gott sen tillbaka till Göteborg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0