mat mat mat

det blev carbonara...

Idag har jag ätit

Frukost: 2 knäckebröd med ost
Mellanmål: 2 clementiner
Lunch: Taco köttfärs med ris
Middag: Pasta carbonara och 1 apelsin

och påtal om apelsin. Jag dela denna apelsin i klyftor...smaskar på bra och är snabbare än du kan ana på sista biten. Ser att den är lite svart innanför skalet liksom. Tänker vafan är det? Delar på den och den är helt jävla möglig! VAFAN LIKSOM. JAG HAR ÄTIT EN MÖGLIG APELSIN! aja vafan den var god!

Och påtal om något annat nämligen träning. Idag när jag tränade kände jag att jag är tvungen att ta det till en ny nivå det här med träning. Så jag la till ett extra moment i min konditionsträning, nämligen crosstrainer. Så idag körde jag 15 min cykling, 15 min powerwalk på 6,5km/h och 8% lutning, 10 min löpning på 10,0 för att avsluta konditionspasset med 15 min crosstrainer. Känner mig NÖJD!

Längtar tills jag känner mig tillräckligt självsäker och nöjd med min kropp igen så jag vågar gå till gymmet med mina riktiga löparbrallor istället för ett par äkliga slitna mjukisbyxor!



Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Haha fy va äckligt! Va duktig du är :)

2011-01-26 @ 19:53:00
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Postat av: vonS

"Jag dela denna apelsin i klyftor...smaskar på bra och är snabbare än du kan ana på sista biten."

hahahha du är så rolig o söt!



vad duktig du är med träningen!

2011-01-27 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0