Kyckling och ris

Har precis varit på gymmet körde lagom hårt och kände mig klar efter en timme. Nu väntar jag på att maten skall bli klar, blir att jag äter själv idag med då mannen min jobbar över (som vanligt)

Förstår de som säger att helgerna är heliga för då har man chans att umgås tillsammans. Jag menar jag och Andreas umgås i princip aldrig med varandra på vardagarna,trots att vi bor med varandra. Andreas kommer hem vid 6 om kvällarna om jag har tur. Då äter vi och sen somnar han haha. Har jag otur som idag så lär han dyka upp här hemma runt 9 halv 10.

Därför jag blev så glad att jag bara ska jobba en helg nästa månad för det innebär att vi får tid tillsammans. Vi kan åka hem till Malmö , Vi kan åka till hans föräldrar och vi kan bara vara hemma. Och dessutom hinna umgås med vänner här i Göteborg!

Nej nu var det nog färdigt här!


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Samma här! Fredrik jobbar jättemkt och mest kvällar o jag jobbar eller är i skolan på dagen! Sen jobbar han helger också :S Suger skit gör det

2011-01-25 @ 19:17:46
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0