jobb...

Börjar känna mig lite ledsen faktiskt...Innan då jag hade mycket att göra i skolan jobbade jag nästan jämt kändes det som. Vilket ledde till att jag började tacka nej till jobb för att jag skulle klara av skolan. Nu vill jag dock jobba så mycket som möjligt eftersom jag känner att denna kursen inte är så värst jobbig, dock får jag inga tider nu eftersom jag sagt nej hela tiden innan. Jag kommer INTE klara av att gå hemma 3 dagar i veckan och inte göra ett piss, känns lönlöst att försöka hitta något annat deltidsjobb då jag egentligen tycker att jag har det alldelles för bra där jag jobbar nu. Samtidigt vill jag inte bara sitta hemma och vänta på att de ska ringa in mig:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0