JOBB HELG ÖVER

Dagens jobbpass var värst under denna fyra dagars period. Inte fysiskt kanske för där var det ganska soft då kroppen äntligen vant sig vid att stå upp konstant i nio timmar. Det som var jobbigt var det psykiska, alltså alla jobbiga kunder.

Jag jobbade frukost även idag 6-15 och tiden sprang verkligen iväg. Om jag kollar mitt schema så dröjer det nu drygt 1,5 vecka innan jag ska jobba igen men jag hoppas verkligen att de ringer mig för jag vill jobba mer!

Annars så ser väl planerna för veckan ut som följer

Måndag: skola 10-15, träning
Tisdag: skola 9-12 (seminarium), Träning
Onsdag: skola 13-15 (Forskardebatter), träning
Torsdag: LEDIG, Träning
Fredag: LEDIG,Träning
Lördag: Malmö
Söndag: Kalas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0