jag är så jävla trött på mig själv!

VAFAN ASSÅ! jag är verkligen värdelös på att läsa klart saker! Jag budade som sagt på biljetter på tradera ner till Malmö. Man kunde välja olika block på när man med största sannolikhet kunde åka... Fans tre olika block. Jag tog blocket mellan 10-14.00 eftersom jag slutar tolv. Andreas slutar vid tre men han är i Varberg så kan ju hoppa på tåget där när det kör förbi. Iallafall nu har jag vunnit biljetten och DÅ läser jag det finstilta. TYDLIGEN blir man tilldellad en biljett på NÅGON av de avgångar som går mellan 10-14! jag var hundra på att man fick avgöra själv vilket tåg mellan den tiden som jag valde...VAFAN jag är så jävla klantig...jag kan INTE missa den skoldagen, ser fan inte bra ut att vara borta första veckan från skolan...dessutom jag som TJATAR isönder mig på Andreas att han skall gå till skolan varje fredag kan inte nu komma och säga att han skall skolka, för att JAG har klantat mig!


Jag har inte berättat för Andreas att vi har detta problemet nu, jag har inte ens sagt att jag har budat på biljetter. Vi kanske inte ens får biljetter på samma tåg?! Jag har inte ens kolalt om tåget stannar i varberg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0