Jag älskar mat...

Jag älskar mat över allt annat det kan alla som känner mig intyga!

Dock vet jag att mitt mat intag har blivit alldelles för högt vilket har resulterat till +10 kg på vågen.

Därför har jag bestämt mig för att ta tag i detta på riktigt nu. För att hålla koll på mina matintag på riktigt och verkligen inte kunna fuska tänkte jag skriva in här varje dag vad jag ska äta.
Såhär ser dagens matintag ut:

Frukost: 2 knäckebröd med ost
Lunch: Nutrilett shake choklad
Mellanmål: Clementin
Middag: Ris m. kyckling och sås, sallad

Dessutom ska jag nog unna mig en fika med Mia om hon är sugen. isåfall blir det en scones med ost och marmelad för det är min favorit!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0