dags att säga godnatt kanske...

Nu är jag trött! Jag och Andreas har ägnat de senaste timmarna åt att fixa och trixa här hemma.

Vi körde riktigt seg dag idag... Jag kom inte iväg till gymmet förrän klockan var två, sen kom vi inte iväg till IKEA förrän klockan var strax efter halv fem. Väl på IKEA köpte vi nya lampor till sovrum och kök och dessutom en hylla till vardagsrummet där vi ska ha skrivare och lite dvd skivor o sådär.

Träningen idag gick segt:( men så lär det vara den närmaste tiden och det är bara till att ta det:P

Jag fick mitt schema idag för hur jag går i skolan osv denna första halvan av terminen och det ser soft ut! Om jag inte minns fel så slutar jag vid lunch på fredag så det blir ju perfekt eftersom jag har planer på att åka hem till Malmö över helgen så jag får träffa fina Malte. ohh guud det verkligen pirrar i min mage när jag tänker på att min bästa vän har en son, hon har varit med om det mest mäktiga man enligt mig kan vara med om i livet, föda ett barn, bli mamma, så jädrans häftigt!

Imorgon skall jag tvätta på förmiddagen sedan blir det jobb! Ska bli soft att komma in i vardagen igen på riktigt, inget slappande mer!

Nej nu ska jag ta min sambo och bege mig i säng! dagen börjar tidigt imorgon..Andreas börjar kl sju och jag har tvättstugan kl 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0