dag 5: Bästa vänner

Jag har en skön skara på sju personer som jag räknar till mina bästa vänner. För dessa sju hade jag kunnat gå över eld och vatten för. Jag tänkte berätta lite kort om alla för att de förtjänar allihopa att bli nämnda:)

My: My är min aldra aldra aldra bästa vän! Hon är mitt bollplank och den syster jag aldrig haft. Jag älskar henne över allt annat och jag VET att vi oavsett vad som händer alltid kommer vara vänner. My är en av de starkaste människorna jag känner, för mig är hon en riktig föebild på många sätt och jag ser verkligen upp till henne. Jag lyssnar på hennes råd för jag vet att hon vill mitt bästa alltid och ser inte på saker och ting från endast en synvinkel utan hon ser helheter.



Malin: Malin och jag har växt upp på samma gård, i husen mitt emot varandra. Vi har alltid varit väldigt olika som  människor och levt väldigt olika liv. Ibland har det gått många veckor utan att vi ens pratat med varandra men vi vet endå var vi har varandra och vi vet att vi alltid kommer ställa upp för varandra. Vi kan prata med varandra om allt! och det jag verkligen gillar med Malin är att hon ger sån energi! Hon är alltid glad och man blir glad av hennes närhet!


Sandra: Jag och Sandra hängde ihop i vått och torrt sen vi gick i tvåan tills dess vi gick i 9:an... Vi var med varandra varje dag och vi visste allt om varandra. Vi har gått igenom en hel jävla massa tillsammans. Vi hade några år där vi inte hade så mycket kontakt på grund av en jävla massa skit och guuud som jag saknade henne. Nu har vi dock kommit över allt onödigt drama som hände och har verkligen roligt tillsammans när vi träffas. Med Sandra känner jag mig trygg och som att jag kan vara mig själv till 110%


Lennie: Lennieboy är som en störig lillebror!:P....Jag älskar honom till döds men ibland vill jag verkligen vända honom upp och ner och bara AAHHHH! Lennie är brutalt ärlig och det gillar jag med honom. Han och jag kan ha världens diskussioner där vi båda har rätt( hur det nu går till) men så är det iallafall(jag har aldrig fel i mina åsikter)


Anna: Anna träffade jag på gymnasiet. Hon är också brutalt ärlig...på gott och ont hehe. Jag älskar Anna även om vi i mycket är varandras mottsatser. Anna är en människa jag verkligen kan diskutera med på ett vettigt sätt! och jag har haft så jävla roligt med henne under årens lopp


Mia: Mia är den som bara under det senaste året har kryppt in under kategorin "Louise's bästa vänner". Vi träfffades när vi båda började läsa till lärare på Göteborgs universitet. Det klickade direkt och jag kommer ihåg att jag redan efter första dagen kände att "henne gillar jag". Hon är min "partner in crime" här i Göteborg! Vi kan sitta i timmar och bara prata på ett sånt där gött sätt! Vi förstår varandras situation här i göteborg eftersom vi båda är invandrare i denna staden och lämnat allt vi någonsin kännt till på våra hemorter.


Andreas: min pojkvän, min sambo, min bästa vän. Ja denna kille har många namn. Andreas och jag började vår relation som väldigt väldigt nära vänner. Jag kan inte räkna hur många timmar vi spenderade i telefon med varandra varje dag i många års tid innan vi efter sju år äntligen träffade varandra face to face. Jag är oerhört tacksam för att jag har haft Andreas vid min sida under mina värsta tonårsår. När allt annat var skit var det till Andreas jag vände mig. guuud vad jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

JAAA!!! Jag fick vara med :D Va glad jag blev nu :D

2011-01-17 @ 17:24:26
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0