dag 3: Mina föräldrar

Då var dag tre här och jag ska berätta om mina föräldrar:)

Min mamma heter Lisbeth och år 50 år gammal. Hon är uppvuxen i Simrishamn och bodde där i många många år. Tills hon träffade pappa då och de flyttade till malmö tillsammans:)

Min pappa heter Leif och är 48 år gammal och han är uppväxt på en bondgård i en by utanför Tomelilla. När han  var 17 flyttade han till Tomelilla där han bodde tills han träffade Malmö och de flyttade dit tillsammans.

Båda mina föräldrar är verkligen värdens underbaraste föräldrar.  Det som finns mellan dem är verkligen äkta kärlek. De är säkert i andras ögon världens mest olika som människor men fungerar sjukt bra som par.

Klart jag skämdes som bara den över dem när jag var yngre och de ställde sig och hånglade med varandra när jag hade kompisar hemma, men nu är jag bara glad över att de fortfarande är så kärleksfulla mot varandra efter 25 år som gifta!

Har jag en sån kärlek mellan mig och min framtida man efter 25 år som gifta så kan jag skatta mig väldigt lyckligt lottad.

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

"När han var 17 flyttade han till Tomelilla där han bodde tills han träffade Malmö och de flyttade dit tillsammans." Hihi, träffade han Malmö? ;)

2011-01-16 @ 18:14:55
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0