då var det kväll...igen

Dagarna bara springer iväg här!

Blev ingen träning idag, istället sitter jag med en energy drink och chips med dipp framför mig.

Så kan det gå ibland! Men jag firar att jag klarade av första dagen på den nya kursen!

Imorgon slutar jag tolv från skolan..åker då hem och packar snabbt och äter något lätt. Klockan två går tåget från centralen sen väntar en helg i Malmö och jag får äntligen träffa lille Malte!


För övrigt har vi pluggstuga här i lägenheten nu ikväll.

Andreas sitter verkligen och pluggar och har gjort det ett tag nu, är stolt över honom!

Själv har jag också en hel del att ta tag i! Jaja natten är ung heter det väl?

Imorgon blir det även en tidig morgon. Måste träna, blir ju inget sådant alls i helgen:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0