Torsdag

Efter jag jobbat idag åkte jag hem. Käkade god mat och kollade på film (the tourist). Nu sitter jag och kränger en påse chipa med lite dipp till det. Det här med min träning och käka hälsosamt går ju helt åt helvete denna veckan. Är helt död efter jobb så då skiter jag i princip i allt.

Ikväll är planen att inte göra ett skit mer än nödvändigt. Det vill säga att jag kommer sitta på min stora häck och bara dega!

Imorgon är däremot en ny dag och då hoppas jag få en hel del gjort, jag är änsålänge ledig, vilket jag faktiskt önskar att jag fortsätter att vara.

Önskar att jag hade en påse med mitt favorit godis med...men får nog klara mig utan det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0