Torsdag

Hello! idag var jag först i skolan. Ska ha redovisning imorgon men det går säkert bra:) Har ju förberett en liten skattjakt för att spexa till det lite:P

Efter skolan åkte jag hem och kollade på film med Andreas. Jag somnade, otippat?

Sen åkte jag iväg till jobb och jobbade några timmer, sjukt mycket att göra idag, nästan som det brukade va i Malmö när jag jobbade där. KUL men min hjärna funkade inte efter fyra timmar i DT:2an med fullt sjå hela tiden.

Nu de senaster timmarna har jag inte gjort så mycket. Förberett mig lite för imorgon men känner inte direkt att det är någon panik. Har fina basgruppsmedlemmar som backar om mig om jag ballar ur totalt!

Slänger in en lite bild på Mia och hoppas att hon kryar på sig snart!:)


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

SÖÖÖT :D

2011-02-17 @ 23:10:34
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0