Tisdag

Hallå hallå!

Igår jobbade jag som sagt, det var riktigt segt och jobbigt för det var så lite att göra:P Men jag tog mig igenom passet!

Idag var jag i skolan. Det var väl som det var, fick väl många bra tips på hur man läser högt för barn, men allt var ganska självklart. Denna kursen känns väldigt onödig och jag har ingen motivation alls men det är som det är.

Så nu är min skolvecka över, livet är verkligen hårt på högskolan.

Jag har inte heller några fler jobbpass inbokade så jag antar att veckan blir lugn. Jag skall fösöka börja på min eximinationsuppgift så jag slipper sitta med den i sista sekunden. Så ska faktiskt sitta på biblioteket imorgon hade jag tänkt och få en hel del gjort förhoppningsvis.

Planen för resten av dagen ser ut som följer:
Träning 13-14.30
Städa 15,00-16,00
Maila,fixa och trixa med lite småsaker 16-17,00
Favorittisdag hos Mia:) tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0