Söndag

Jag tog en lång sovmorgon i morse och gick inte upp förrän klockan var 11. Käkade frukost och bara tog det lungt. Vid ett gick jag till gymmet och sprang lite. Blev 50 minuters kondition innan jag begav mig hemåt. Tog en lång dusch och kände ett enormt lugn i mig. Idag mår jag bra, riktigt bra!

Efter duschen så tog jag tag i sädningen av detta hemmet. Andreas var iväg med en kompis så jag hade en riktigt god städstund för mig själv med hög musik, MIN musik!

Vid fem kom Andreas och hans kompis hem hit och de hade pizza med sig...säger man ju inte nej till:P... Så nu sitter de och spelar tv-spel och jag ska se till och börja skriva lite på min eximination i denna kursen. Ska inte vara klart förrän om typ 3 veckor men jag känner att jag behöver komma igång. Lika bra när man är ledig så kan jag hoppa in och jobba mer sen när de väl ringer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0