Sjuk

I två dagar har jag nu varit sjuk. Inget halvt utan riktigt sjuk. 39,4 grader i feber igår och 39,6 i feber idag. Natten var hemskast. Alvedonen tog slut igår kväll och jag hade så ont i kroppen. När klockan var 4 inatt fick jag nog. Gick upp och tog en kall dusch. Det hjälpte i typ 5 min sen blev allt värre. usch jag vill inte ens tänka på det. När Andreas vaknade gick han ner och handlade Alvedon till mig innan han gick till skolan. 2 Alvedon senare somnade jag gott. Vaknade några timmar senare helt genomsvettig. Tog en dusch till och två Alvedon till sen somnade jag gott igen och vaknade vid 7. Börjar kännas att alvedoneb slutar verka nu för tröttheten börjar komma tillbaka. Hoppas jag får sova hela natten idag och får vakna frisk imorgon! Jag är rastlös och vill ut och göra saker! Gillar inte att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0