schema!

Jag är ganska så irriterad just nu. Jag har blivit schemalagd precis de helger då jag verkligen inte kan jobba i mars. Jag vet att det går att lösa, jag har ju lång tid på mig att hitta någon som kan ersätta mig men så jävla irriterande! Speciellt med tanke på att jag skickade ett mail till min chef där jag specifikt sa att jag ej kunde jobba de helgerna!USCH!

För det andra är jag ännu mer irriterad för att jag inte längre hittar klänningen på bilden nedan. Den är borttagen från hemsidan så jag antar att den är slutsåld:(

Men men! that´s life antar jag


Kommentarer
Postat av: My

nej så synd att den är borta, den är jätte fin!! Men du hittar nog något annat. Behöver ju tvunget inte vara blått på dopet...Saknar dig!!!

2011-02-16 @ 08:59:57
URL: http://livetiendrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0