Måndag

Hej hej!

Helgen har varit helt perfekt men nu är det måndag igen:(

Planen för idag ser ut som följer... Träna(om jag orkar) sen ska jag åka till skolan och lämna lite böcker som är försenade till biblioteket:S...sen ska jag åka till jobb och jobba jobba jobba!

Jag är så seg och trött idag. Förra veckan var verkligen sämst när det kom till allt vad träning och hälsosam mat att göra.

Jag har gett mig fan på att klara det, men jag har ett så jävla svagt psyke så jag trillar ju ner i fällan hela tiden. jag vill verkligen vara starkare ön vad jag är just nu. Jag vet att jag har det i mig men det är svårt att få fram det när det väl behövs.

Ska nog köpa mig en sån här sallad idag istället för att käka på jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0