Jobb avklarat!

Nu är jag hemma från jobb och har tryckt i mig lite mellanmål. Ska alldelles strax hoppa in i duschen och ta en snabb dusch sen blir det snabb städning här.

Andreas har tydligen en rejäl huvudvärk idag så ska ha försökt städa och så innan han kommer hem så kan jag träna ikväll så han får chansen att vila lite.


Imorgon blir det först skola sen jobb igen. Ser fram emot helgen, inga planer bara ta allt som det kommer. Kanske åka ner till Åsa kanske bara vara i göteborg. Kanske våga sig på en utgång...vi får helt enkelt se:)

Påtal om något annat så har jag nu fixat alla tiderna jag behövde bli av med i mars månad så nu kan jag lägga det bakom mig med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0