Godmorgon onsdag!

Idag fick jag det bekräftat! Man kan inte gå in och duscha utan att ha mobilen med sig, man missar alltid viktiga samtal då!

AHH!

Det var jobb som hade ringt, när jag ringde tillbaka 15 minuter senare så hade de redan fixat någon annan som kunde jobba. SKIT!

Aja det är bara den 2 februari än så behöver ju inte få panik riktigt än för att jag inte jobbat så mycket. Januari löste ju sig tillslut iallafall!

Idag börjar jag skolan kl 13.00 så denna morgon har jag spenderat med att träna lite.

Har som sagt precis duschat och har fixat håret med lite hollywoodlockar dagen till ära.

Det är nu dags att börja plugga inför dagens forskardebatt. Kommer nog bli intressant tror jag. Jag ska spela en forskare som heter Ingvar Lundberg, KUL.

Igår gjorde jag något jag inte gjort på väldigt många år. Jag tog mig tid att sätta mig ner och sträckläsa en bok, ingen kurslitteratur utan en riktig bok. Tänkte skriva en recension på den senare i eftermiddag.

Vad står annars på schemat idag undrar ni?

Jo såhär ser schemat ut..
13-15 skola
15,30 träning
17.00-20.00 tvättstuga

Däremellan skall jag springa ner till Erika och lämna en bok jag lånat av henne:)

Jag skall dessutom försöka hinna lägga upp lite saker på tradera som jag ska sälja, sen ska jag laga en smarrig middag hade jag tänkt och avsluta dagen med att maila lite folk om saker som jag måste fixa.

Oj för att inte glömma, jag ska köpa mig en bok från den kursen jag läser nu. Jag lånade den på biblioteket men den var så BRA att jag bara måste köpa den. Första gången detta hänt på hela tiden jag läst!

Bjuder på den första bilden som någonsin tagits på mig och Andreas tillsammans, bara för att den får mig att känna mig så LYCKLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0