Torsdag

Godmorgon världen. Sitter på bussen till praktiken och känner mig väldigt tung i huvudet. Kroppen värker och min energi börjar ta slut. 2 dagar kvar nu innan praktiken är över. Det är inte så att jag längtar, jag trivs och tycker det är skit kul, men kroppen börjar ta emot. Att jobba så som jag gör+praktik+träning+försöka ha ett liv tröttar ut kroppen.

Idag skall jag bli bedömd på praktiken. Blir nog bra. Jag har endå blivit hyfsat trygg i min roll i klassrummet (annat är det i en idrottshall där jag varit trygg från första dag).

I eftermiddag har jag bestämt mig för att skita i träningen, jag har ingen ork. Skall åka hem och gå och lägga mig så fort dagen är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0